- Pokemon Sapphire - Ty też spełnij swe marzenia! http://www.pokemon-sapphire.pun.pl/index.php - Walki z graczami http://www.pokemon-sapphire.pun.pl/viewforum.php?id=40 - Aiwlyss vs Anastazja http://www.pokemon-sapphire.pun.pl/viewtopic.php?id=722 |
Aiwlyss - 2012-05-28 16:37:24 |
Pojedynek Aiwlyss vs Anastazja |
Minoru - 2012-05-28 21:16:18 |
Witam, skoro już mnie wybraliście to będę wam sędziować. Rzucam monetą, aiw będzie orłem, ana będzie reszką. Moneta poszybowała w powietrzu, a następnie wylądowała na posadce ukazując orła. Ok aiw zaczynasz a teraz jeszcze arena. |
Aiwlyss - 2012-05-29 19:52:11 |
- Przyleć do mnie, mój Cieniu!- Wydarłam się. |
Anastazja - 2012-05-30 17:32:11 |
Litwick. Użyj Double Team (hueh hueh ang.) by zdezorientować przeciwnika. Natychmiast korzystając z okazji użyj Ember. Jeśli manewr by się nie udał oczekuj Honchkrow'a, a gdy będzie blisko użyj Flame Charge. Pamiętaj, że jesteś powolny więc musisz użyć tego nieco wcześniej. Po udanym lub nie manewrze użyj Minimize by ataki skrzydłem cię nie trafiły. Gdy Honchkrow wzleci za ciebie użyj Smogu by zasłonić mu dostęp. |
Minoru - 2012-05-30 18:26:37 |
Podwójna drużyna Litwicka poskutkowała- Honchkrow trafił w kopie i odleciał na wysokość. Tam wykonał atak skrzydłem, żar trafił w ptaka- zadając mu obrażenia i trochę go spowalniając- pok aiw trafił w świeczkę. (aiw ana dała 4 ataki bo nie zauważyła tego, że napisałaś dwa razy więc drugi raz ten atak pomijam). Straszenie nie wywarło dużego wrażenia na Litwicku, który wykonał poprawnie Flame Charge. Świeczka się, zmniejszyła- unikając kolejnego ataku. |
Anastazja - 2012-05-30 18:57:37 |
Litwick wznieś się wysoko, a następnie użyj Double Team. Od razu po tym użyj Fire Spin i uwięź ptaka w ognistym wirze. Następnie używaj Ember by atakować i wzmacniać wir. W razie ataku ptaka kontruj Flame Charge. Gdyby ptak się uwolnił użyj Smogu. |
Aiwlyss - 2012-06-03 12:34:50 |
Cóż, nie ma tego złego... Użyj Ciemnej Mgły. Nie wiem, czy osłabi ogień, w końcu mgła to woda, jednak na pewno da nam przewagę w postaci oślepienia przeciwnika. Jak zacznie używać ognistego ataku, przed Ember lawiruj poza zasięgiem ataku na bokach, a przy Fire spin natychmiast wznieś się lekko poza zasięg pierwszych fal. Powinno ci w tym pomóc oślepienie przeciwnika mgłą. Pamiętaj o bezwzględnym unikaniu ognia! ZAWSZE! Czekaj tam na podmuchy ciepłego (choć nie parzącego) powietrza. Powinny dzięki zjawisku konwekcji wytworzyć ciepły prąd, który złap pod skrzydła i wykorzystaj do zwiększenia prędkości w ucieczce przed ogniem - uśmiechnęłam się znacząco. - Widzisz, sam Litwick nam pomaga. Dalej... Jak znajdziesz się poza zasięgiem świeczki, jednak nadal w ciepłym prądzie, pochyl skrzydło wewnętrzne ku ziemi i zacznij tak szybować, tworząc małe koła. To powinno lekko zmylić przeciwnika. Kiedy wykona następny atak, ześlizgnij się po spirali na zimnych prądach opadających ku ziemi poza wirem (ech, ta fizyka). Staraj się lecieć tuż przy obrzeżach areny i korzystać z wszelkich cieni i resztek Mgły. Pamiętaj o trzymaniu się prądów, dzięki temu będziesz musiał mniej machać skrzydłami. Teraz czas na ofensywę. Zatrzymaj się w powietrzu za plecami Litwicka i NATYCHMIAST użyj Złego Wyglądu, by miał "ciemny i aresztowany wygląd". (cytat z wikinezki, hehe) To taka mała zemsta za próbę spalenia żywcem. Wiesz, teraz się możemy pobawić. Najpierw chlaśnij go skrzydłem (Atak Skrzydłem). Potem standardowo, Zapewnienie, poprawione Ssącym Ciosem. Jak po Polsku, to wszystko. |
Minoru - 2012-06-06 22:18:42 |
Aiw nie wiem czy miałaś te ataki czy nie, ale najwyżej niech ana mnie później o tym poinformuje. |