Taichi - 2012-09-06 20:28:18

Silcoon vs. Darumaka
1 vs. 1
Sędzia: Ktoś chętny? ; 3

Kyoraku - 2012-09-06 20:39:18

Młody, przystojny albinos zeskoczył z Suzuki Hayabusy i zaparkował go pod jednym z drzew, z dala od miejsca, gdzie odbędzie się walka. Miał na sobie biały strój mnicha z kapturem, a na plecach olbrzymią kosę, do której przywieszone były Pokeballe.
- Wybaczcie, że tak z pracy - powiedział,przecierając oczy - Miałem pracowity dzień, dopiero wróciłem z Katedry Walk. Przed pierwszymi chętnymi trzeba jeszcze sporo przygotować. Może chcecie, abym wam sędziował?

Waljor - 2012-09-06 20:41:36

Tak chętnie ;P

Taichi - 2012-09-06 20:43:30

Yhyym . ; )

Kyoraku - 2012-09-06 20:51:53

W porządku - rzekł zdejmując kaptur - Walka jeden na jednego. Arena wygląda tak. Polanka otoczona ze wszystkich stron przez różnego rodzaju krzaki i zarośla. Żeby wszystko przebiegało sprawniej, zastosuję mnożnik obrażeń x2. Są jakieś zastrzeżenia? Mam nadzieję.
To mówiąc usiadł na siodełko swojego cuda i wypuścił z Pokeballa małą Tepig, która natychmiast zaczęła się bawić wiszącymi na broni Akolity kulkami.

Waljor - 2012-09-06 21:02:59

Nie mam żadnych zastrzeżenień jeśli mój przeciwnik się zgodzi prosze żebyto on zaczął pojedynek. ;3

Taichi - 2012-09-07 20:06:14

-Okej, zaczynamy! Silcoon pokaż się! Zacznij od Harden, aby Twoje światło ukazało Twe piękno. Następnie użyj String Shot, tworząc Klejącą arenę, która przy użyciu Rollout Darumaki zatrzyma atak.  Potem Poison Sting, wyrzuć żądła w kącie, jakbyś przerzucała piłkę przez siatkę. Kiedy pokemon się skupi nad tym, użyj Bug Bite. A teraz na koniec, zacznij kręcić oczami, aby pokazać, że wiesz, że nie boisz się tego ognistego stworka.

Waljor - 2012-09-07 20:29:39

-Ok zaczynamy-krzyknąłem i wypuściłem Darumake. Pokemon odrazu stanął w pozycji bojowe.
-Darumaka użyj Miotacza Płomieni i spróbuj skontrować atak Bug Bite, a potem spal pajęczyne swoim Miotaczem Płomieni!- powiedziałem. Gdy pajęczyna się przepali użyj Walca, a potem odskocz dość daleko, żeby pokemon przeciwnika nie użył żadnego groźnego dla ciebie ataku.
-Musze przyznać twój pokemon nieźle walczy- powiedziałem.

Kyoraku - 2012-09-09 21:19:18

Zgodnie z poleceniem Matta, Silcoon najpierw zwiększył swoją obronę, a następnie wykonał kleistą arenę. Nie utrzymała się ona zbyt długo, gdyż Franek wypalił jej spory pas przy pomocy Miotacza Płomieni. Kokonowi udało się zaatakować Trującym Żądłem i (ledwo co) przedostać przez ogień, aby ugryźć Darumakę. Ten, zgodnie z planem, użył Walca i dzięki sile odśrodkowej wyrzucił stworka posiadacza wstążki na sporą wysokość. Upadek nie był taki straszny, gdyż zamortyzowała go pozostawiona przez Franka reszta sieci.

Darumaka: 93,1 %
Silcoon: 75 % (Rollout nie dał efektu, ponieważ upadek został zamortyzowany, a Darumaka nie uderzył kokonu, tylko nim rzucił)

Jakby co, dodałem modyfikator obrażeń x2

EDIT: Zastosuję się do prośby Mino i daję życie tylko razy 3, zamiast razy 10.

Minoru - 2012-09-09 22:45:12

Kyo co do HP zmień może przelicznik z razy 10 na razy 1-3 powinno pójść szybciej.

Waljor - 2012-09-14 19:34:30

-Brawo Franek oby tak dalej!-krzyknąłem do Darumaki.
Franek użyj Miotacza Płomieni, a potem nowo nauczonego ataki Całopalenie. Postaraj się aby przeciwnik odleciał w powietrze. Gdy Silcoon odleci w górę użyj Akcji, żeby twój atak posiadał dwa razy większą sił. Użyj również Miotacza Płomieni żeby podpalić pole bitwy. Nie chciałem, żeby pokemon przeciwnika nie podszedł do ciebie.

Taichi - 2012-09-16 15:40:30

-Wspaniale, jesteś teraz Beautifly, więc wzleć do góry i trzymaj się niej. Nastęnie użyj Poison Sting na wzór szatańskich Gwiazd, który uniemożliwią uciekanie twojemu przeciwnikowi. Zademonstruj z wysokości Psychic, następnie kiedy skończysz jedno wzleć do dołu, zwiń przeciwnika String Shot, a następnie wykonaj Psychic.

usuwanie adblue przegrywanie kaset vhs.