#1 2012-03-14 20:50:10

 Lucyfer

http://i.imgur.com/l6VhX.png

Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 644

Walki między graczami.

Tak mnie naszło patrząc po walce Rival'a i Kacwol7. Jeśli walki dzieją się w czasie rzeczywistym ilość ruchów na turę nie powinna przekraczać... 4 albo 3. Bo kiedy taki pokemon w dajmy na to pojedynkowe 30 sekund ma wykonać 10 ataków?


https://lh6.googleusercontent.com/-OnDNq9ANdlc/T4w6-dcEWrI/AAAAAAAABEQ/beheZS_L3UM/s390/1b.png

Fotobloś Lucka. }D


Jeśli z winy twojej z głowy Mirouchi spadnie choć
jeden włos, tedy szykuj się, mój drogi, na to, że
rzyć twa w jesień średniowiecza się przemieni.




http://fc00.deviantart.net/fs71/f/2010/055/9/4/Fossil_Cranidos_and_Kabuto_by_GL_of_Cybertron.png

Offline

 

#2 2012-03-14 20:53:55

 Rival

http://i.imgur.com/l6VhX.png

Zarejestrowany: 2012-03-06
Posty: 369
Wiek Postaci: 16 lat
Główny Pokemon: Weavile

Re: Walki między graczami.

Popieram tą propozycje. W większej ilości komend trudno zmieścić ze sobą ruchy w czasie i robi się bajzel.


http://i45.tinypic.com/6fpgth.png

Offline

 

#3 2012-03-15 16:33:12

 Morlun

http://i.imgur.com/bMTk0.png

41875401
Zarejestrowany: 2012-02-29
Posty: 254

Re: Walki między graczami.

Ja też zbytni się nie zgadzam dopasowywania ruchów rywali należy do sędziego a to potwierdza jego umiejętności


http://img837.imageshack.us/img837/2449/dlamorluna.gif

Offline

 

#4 2012-03-15 19:58:58

 Lucyfer

http://i.imgur.com/l6VhX.png

Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 644

Re: Walki między graczami.

Naoshi, Morlun:

Wyobraźcie sobie jakby w anime trenerzy wołali 10 ataków na raz. Z reguły mówili koło trzech, następowało zwarcie pokemonów, potem leciały kolejne komendy. Jest to logiczne po prostu.

Naoshi pt.2:

Uwierz idzie zrobić baaaardzo dobre kombinacje z czterema ruchami. Jeśli do takowych potrzebujesz dziesięciu, znaczy, że wyobraźnia niedomaga. ^^


https://lh6.googleusercontent.com/-OnDNq9ANdlc/T4w6-dcEWrI/AAAAAAAABEQ/beheZS_L3UM/s390/1b.png

Fotobloś Lucka. }D


Jeśli z winy twojej z głowy Mirouchi spadnie choć
jeden włos, tedy szykuj się, mój drogi, na to, że
rzyć twa w jesień średniowiecza się przemieni.




http://fc00.deviantart.net/fs71/f/2010/055/9/4/Fossil_Cranidos_and_Kabuto_by_GL_of_Cybertron.png

Offline

 

#5 2012-03-15 20:03:32

 FuckeR

http://i.imgur.com/l6VhX.png

42057259
Skąd: mam to konto!?
Zarejestrowany: 2012-03-12
Posty: 230

Re: Walki między graczami.

Popieram tą propozycję jak i całą powyższą wypowiedź Lufycera.

Offline

 

#6 2012-03-16 18:47:42

 Lucyfer

http://i.imgur.com/l6VhX.png

Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 644

Re: Walki między graczami.

Więc tak:

1. Na grę też nie wygląda.
2.

Garchomp przezwyciężył ból, skacząc wysoko. To zbiło z tropu Weavil'a który uznał go za zupełnie niemobilnego. Szeroko otwarta paszcza smoka świadczyła o jednym ataku... Smoczym pulsie! Ostro pazury pokemon dostał, nie będąc w stanie obronić się metalicznym pazurem, mającym za zadanie odbić atak. Odleciał kilka metrów uderzając w jeden z filarów podtrzymujących kamienny krąg nad areną. Ten zachwiał się jednak wytrzymał. Garchomp widząc swoją skuteczność wykorzystał siłę grawitacji wgniatając Weavil'a w ziemię uderzeniem kantem. Jednakże tym razem kolejny metaliczny pazur zmienił trajektorię lotu ataku pokemona Ryan'a tak, że wbił się w osłabioną już kolumnę. Ta nie wytrzymała, zawaliła się przygniatając triumfującego Garchomp'a. Chwila którą potrzebował, aby się wygrzebać mroczny pokemon wykorzystał do odnowienia się. Brak ataku przeciwnika wykorzystał również leżący pod resztkami kolumny pokemon. W niedługim czasie nad areną zebrały się chmury, oraz ostry wiatr. Dodatkowo z kolumny, tam gdzie znajdował się pokemon zaczęły wydobywać się duże ilości piasku, które od razu zaczęły siekać w dzikim tańcu żywiołu natury. Burza piaskowa zrobiona wręcz idealnie. Weavile mrużąc oczy, chcąc ochronić je przed piaskiem nie zareagował na poke-smoka który wygrzebał się spod sterty kamieni. Oba pokemony stały przed sobą, mierząc się wzrokiem na tyle, na ile pozwalał szalejący piasek.

~Masz tak od ręki na trzy ataki.
3. Nikt nie każe odpisywać z miejsca. Który pokemon po dostaniu dziesięcioma atakami miał ciągle koło 90% hp?
4. Stwierdziłem fakt, nie obraziłem. Konstruktywna krytyka bla, bla...
5. Uwierz, zaskoczę Cię.

Ostatnio edytowany przez Lucyfer (2012-03-16 18:48:40)


https://lh6.googleusercontent.com/-OnDNq9ANdlc/T4w6-dcEWrI/AAAAAAAABEQ/beheZS_L3UM/s390/1b.png

Fotobloś Lucka. }D


Jeśli z winy twojej z głowy Mirouchi spadnie choć
jeden włos, tedy szykuj się, mój drogi, na to, że
rzyć twa w jesień średniowiecza się przemieni.




http://fc00.deviantart.net/fs71/f/2010/055/9/4/Fossil_Cranidos_and_Kabuto_by_GL_of_Cybertron.png

Offline

 

#7 2012-03-18 12:30:32

Hik.

http://i.imgur.com/bMTk0.png

Zarejestrowany: 2012-02-04
Posty: 299
Wiek Postaci: 16~
Główny Pokemon: Azurill~

Re: Walki między graczami.

2. Jak sobie wyobrażasz odpis z 4 atakami???

A wiedziałeś, że jeden znak zapytania wystarczy, rly.

3. Nikt nie każe odpisywać z miejsca. Który pokemon po dostaniu dziesięcioma atakami miał ciągle koło 90% hp?

Taki z wysoką obroną. 8D

1. To nie jest anime.

Sądzę albo nie... Moim NIEskromnym zdaniem sądzę, że gracze woleli by stawiać na bardziej realne rozwiązania, dlatego WIĘKSZOŚĆ rzeczy upodabnia się do anime, aby nadać grze takiego realnego wyglądu. -.-

4. Stwierdziłem fakt, nie obraziłem. Konstruktywna krytyka bla, bla...

Krytyka boli. 8D

4. Chyba twoja wyobraźnia nie domaga. Proszę mnie tu nie obrażać, bo się zemszczę :#

OCH NOŁ! Tylko nie to! Naoshi się zemści! Nie da nam krakersów! Och Borski Jeżu, nie rób nam tego!

No to się pobawiłem teraz... 8D
*przypomni sobie na czym polega pomysł*
Mnie tam by pasowało. ^ ^ Wkurza mnie używanie tysięcy ataków na raz~ Bo potem trzeba myśleć jak tu odpisać, aby żadna ze stron nie strzeliła focha. + Przy, np czterech atakach szybciej by się rozważyło. Co wyszło, a co nie~ Ale to ja... Ja mam w bani naryte. 8D


http://www.nuclearblast.de/de/data/bands/epica/bandfotos/epica_simone01.jpg
Along the way I find myself
to be confined within me
No place for any other's mind
to interfere

To grasp the meaning of it all,
to overcome my limits
And dance away from any void
and empty tones

Offline

 

#8 2012-03-20 14:17:28

 Dyziek

http://i.imgur.com/ACbx8.png

7995310
Skąd: Śląśk, Milówka
Zarejestrowany: 2011-12-13
Posty: 1565
WWW

Re: Walki między graczami.

Więc tak, są trzy głosy na wprowadzenie tej reguły a dwa, by nie... Nie mogę zignorować drugiej strony tylko dlatego, że pierwsza ma przewagę liczebną. Jeśli by wszyscy użytkownicy zagłosowali - większość definitywnie wygrywa, jednak w tym przypadku ogłaszam, iż można używać maksymalnie 5 ataków. Uważam, że to będzie fair. Posty wtedy będą krótsze i płynniejsze, lecz sędziowie od walk powinni przez to odpisywać częściej... Mam nadzieje, iż mój werdykt nikogo nie urazi i spodoba się obu stroną. Poza tym, większość osób i tak nie używa więcej niż 5 ataków, więc


POKEMON SAPPHIRE
http://26.media.tumblr.com/tumblr_ltldybenMz1qjcj1fo1_500.gif

Moje Opowiadania
http://zapodaj.net/images/df0476ff459f8.png

Offline

 

#9 2012-03-20 18:20:06

Hik.

http://i.imgur.com/bMTk0.png

Zarejestrowany: 2012-02-04
Posty: 299
Wiek Postaci: 16~
Główny Pokemon: Azurill~

Re: Walki między graczami.

Naoshi napisał:

A ja będę pisał tak jak pisałem Najwyżej będzie źle. Trudno!!!

JASNE! ZRÓBMY SOBIE WSZYSCY SAMOWOLKĘ! JASNE! PEWNIE! A CO NAM KU*WA! A CO! JE*AĆ ZASADY I TO CO WPROWADZAJĄ ORGANIZACJE ODGÓRNE! A NA CH*J NAM TO?! >< LEPIEJ I TAK ZROBIĆ PO SWOJEMU! >< NAWET MNIE NIE DRAŻNIJ I WRÓĆ NA ZIEMIE, BO ALFĄ I OMEGĄ NIE JESTEŚ! NIE PASUJE CI TO? TRUDNO! WCALE NIE MUSISZ WALCZYĆ. -.-' *wkur...zony*

...

*już mu lepiej*


http://www.nuclearblast.de/de/data/bands/epica/bandfotos/epica_simone01.jpg
Along the way I find myself
to be confined within me
No place for any other's mind
to interfere

To grasp the meaning of it all,
to overcome my limits
And dance away from any void
and empty tones

Offline

 

#10 2012-03-21 15:54:06

Hik.

http://i.imgur.com/bMTk0.png

Zarejestrowany: 2012-02-04
Posty: 299
Wiek Postaci: 16~
Główny Pokemon: Azurill~

Re: Walki między graczami.

Moje słownictwo jest ubogie? No ciekawe... Sorry memory, próbuje mówić tak, abyś zrozumiał. Unoszę się, bo mnie DRAŻNI bagatelizowanie władz, które ustalają pewne zasady. Więc drogi paniczu, sam się ogarnij, boś pan wszechmocny nie jest.
PS: Daj coś tym kropką antykoncepcyjnego, bo rozmnażają się w zdaniach w zastraszającym tempie. ;3
Albo ten nagły napływ kropek może wynikać z tego, że w pewnych miejscach zapominasz o kropkach i potem to nadrabiasz. *myśli*

Ostatnio edytowany przez Hik. (2012-03-21 16:06:56)


http://www.nuclearblast.de/de/data/bands/epica/bandfotos/epica_simone01.jpg
Along the way I find myself
to be confined within me
No place for any other's mind
to interfere

To grasp the meaning of it all,
to overcome my limits
And dance away from any void
and empty tones

Offline

 
Klodi ~ [Administrator] ~ 32295668
Dyziek ~ [Administrator] ~ 7995310

Minoru ~ [Moderator] ~ 10741727
GG: 10741727
Aiwlyss ~ [Moderator] ~ 16097173
GG: 16097173





PBF - Toplista gier PBF Toplista gier PBF Toplista stron Anime&Manga Toplista Anime Toplista Anime Strefa

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Szamba betonowe Stawiski przegrywanie kaset vhs łódz